Piątek, 19.4.2024
Name days: Jerzy / Tymon / Konrad
Idź do strony głównej Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Biskupicach Ołobocznych

Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Biskupicach Ołobocznych

W odwiedzinach u Neptuna

Wersja do wydrukuWyślij znajomemuWersja PDF

Uczniowie Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Biskupicach Ołobocznych wyruszyli w podróż nad Morze Bałtyckie. Wycieczka szkolna odbyła się w dniach 1-3 czerwca 2016 roku. Wybrało się na nią 36 uczniów z klas III-VI pod opieką 3 nauczycieli. Celem naszej podróży było zwiedzenie Malborka i Trójmiasta. Pierwszego dnia zagościliśmy w największym zamku krzyżackim w Europie. Dzięki naszemu przewodnikowi zyskaliśmy mnóstwo informacji na temat życia i funkcjonowania średniowiecznego zakonu. Wieczorem, gdy dotarliśmy do pensjonatu w Chłapowie, wybraliśmy się na spacer nad morze. Dla niektórych z nas był to pierwszy kontakt z Bałtykiem. Neptuna odwiedziliśmy następnego dnia podczas zwiedzania Gdańska. Mieliśmy okazję również zdobyć wzgórze Westerplatte i poznać historie Pomnika Obrońców Wybrzeża. Drugi dzień zakończyliśmy radosną zabawą na bałtyckiej plaży. W Gdyni mieliśmy okazję zobaczyć słynną Błyskawice oraz zabytkowy Dar Pomorza. Żaglowiec poznaliśmy od środka zwiedzając jego wnętrze pod pokładem.Z morzem pożegnaliśmy się spacerując po sopockim molo, najdłuższym drewnianym pomostem w Europie. Cały czas towarzyszyła nam słoneczna pogoda i dobry humor. Z pewnością każdy z nas będzie powracał wspomnieniami do tych cudownych chwil.