Wtorek, 16.4.2024
Name days: Julia / Benedykt / Bernadeta
Idź do strony głównej Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Biskupicach Ołobocznych

Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Biskupicach Ołobocznych

Wycieczka do Karpacza 2015

Wersja do wydrukuWyślij znajomemuWersja PDF

W dniach: 13-15 maja 2015r. odbyła się wycieczka klas starszych naszej szkoły do Karpacza. Wzięło w niej udział trzydzieścioro troje uczniów z klas IV- VI wraz ze swymi wychowawczyniami. Wyruszyliśmy wczesnym rankiem o godz. 7.10, podróż przebiegła nam wesoło. Pierwszym miejscem, które zwiedziliśmy, był kościół Pokoju w Świdnicy. W tym mieście mieliśmy tez okazje podziwiać widok panoramy okolicy z wieży ratuszowej. Później zobaczyliśmy zamek Książ, zauroczyła nas niezwykła atmosfera tam panująca.

W drodze w Karpacza zatrzymaliśmy się na krótką, górska wędrówkę, podczas której spotkała nas niezwykła atrakcja. Na szlaku spotkaliśmy kozę, która nie chciała nas opuścić i towarzyszyła nam w drodze powrotnej do autobusu. Po męczącym dniu udaliśmy sie do pensjonatu " U MUSA" w Karpaczu, gdzie mieliśmy nocleg.

Dzień drugi zaczęliśmy od pysznego śniadania, po którym przygotowaliśmy sie do pieszej wędrówki. Spacerowaliśmy górskimi szlakami, celem było schronisko Samotnia. Zachwyciły nas niezapomniane pejzaże i widoki i mimo zmęczenia wróciliśmy pieszo do pensjonatu. Po obiadokolacji odzyskaliśmy siły i chętnie udaliśmy się na letni tor saneczkowy. Zjazd saneczkami i udane zakupy dostarczyły nam kolejnych pozytywnych wrażeń.

Nastał trzeci, niestety ostatni dzień wycieczki. Po opuszczeniu pensjonatu poszliśmy na ostatni spacer do Karpacza, by kupić pamiątki. Najważniejszym punktem programu było zdobycie Krzyżnej Góry, wspinaczka na nią dostarczyłam nam wielu emocji. W drodze powrotnej zjedliśmy smaczny obiad i w wyśmienitych humorach spędziliśmy podróż powrotną do domu.

Tą wycieczkę z pewnością długo będziemy wspominać i chętnie w przyszłości wrócimy na górskie szlaki.