„Mój własny Picture Dictionary”
Konkurs na wykonanie angielskiego słowniczka obrazkowego dowolną metodą plastyczną.
I Organizatorzy:
- Nauczyciel: nauczyciel języka angielskiego Patrycja Furmaniak-Klocek
II Cele:
a) z zakresu nauki o języku angielskim:
- udoskonalenie umiejętności samodzielnej pracy ucznia z różnego rodzaju słowniczkami ( w tym słowniczkami obrazkowymi),
- poznanie budowy słowniczków językowych oraz metod pracy z nimi,
- utrwalenie zasad tworzenia liczby mnogiej rzeczowników oraz sposoby zapisywania ich w słowniczkach,
- utrwalenie słownictwa
b) z zakresu sztuki:
- uwrażliwienie młodych twórców na estetykę i oryginalność wykonanych prac,
- przybliżenie przekazu słownego metodą obrazkową (wizualizacja pojęć)
- rozwój twórczy w zakresie różnorodnych technik i sposobów wykonania wizualizacji,
- rozwijanie umiejętności komponowania różnych elementów na płaszczyźnie.
III Temat konkursu: „Mój własny Picture Dictionary
Uczniowie wykonują słowniczek obrazkowy dowolną metodą plastyczną. Słowniczek może być ułożony alfabetycznie lub tematycznie. Każde słówko powinno posiadać
liczbę mnogą. Słowniczki muszą mieć spis treści z numerami stron, na których można odnaleźć poszukiwane słówko lub pojęcie.
IV Zasady uczestnictwa:
W konkursie mogą wziąć udział uczniowie szkoły podstawowej w dwóch grupach wiekowych:
a) klasy I-II
b) klasy IV-VI
Prace należy oddać organizatorom konkursu do 18 marca 2016 roku. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się pod koniec marca 2016 roku, a najlepsze prace zostaną nagrodzone.
V Zasady oceniania prac:
Ocenie podlegać będą:
a) z zakresu nauki o języku
| Kryteria oceniania 
 | Ilość punktów możliwych do uzyskania | Maksymalna ilość punktów | 
| 1. Poprawność językowa 
 | 1-5 | 5 | 
| 2. Poprawność gramatyczna | 1-5 | 5 | 
| 3. Przejrzystość oraz łatwość w odnalezieniu hasła | 1-5 | 5 | 
| 4. Zasób słownictwa 
 | 1-5 | 5 | 
| 
 W sumie 
 | 
 20 | |
b) z zakresu sztuki
| Kryteria oceniania 
 | Ilość punktów możliwych do uzyskania | Maksymalna ilość punktów | 
| 1. Oryginalność wykonania | 1-5 | 5 | 
| 2. Estetyka i przejrzystość prac. | 1-5 | 5 | 
| 3. Ciekawy dobór barw 
 | 1-5 | 5 | 
| 4. Dobór techniki 
 | 1-5 | 5 | 
| 
 W sumie 
 | 
 20 | |
VI W skład komisji oceniającej wejdą:
Jury powołane przez organizatorów dokona oceny prac biorąc pod uwagę kryteria oceniania.
LAUREATAMI KONKURSU ZOSTALI:
KACPER JÓZEFIAK klasa II
MARCEL SZKUDLAREK klasa III
