„Mój własny Picture Dictionary”
Konkurs na wykonanie angielskiego słowniczka obrazkowego dowolną metodą plastyczną.
I Organizatorzy:
- Nauczyciel: nauczyciel języka angielskiego Patrycja Furmaniak-Klocek
II Cele:
a) z zakresu nauki o języku angielskim:
- udoskonalenie umiejętności samodzielnej pracy ucznia z różnego rodzaju słowniczkami ( w tym słowniczkami obrazkowymi),
- poznanie budowy słowniczków językowych oraz metod pracy z nimi,
- utrwalenie zasad tworzenia liczby mnogiej rzeczowników oraz sposoby zapisywania ich w słowniczkach,
- utrwalenie słownictwa
b) z zakresu sztuki:
- uwrażliwienie młodych twórców na estetykę i oryginalność wykonanych prac,
- przybliżenie przekazu słownego metodą obrazkową (wizualizacja pojęć)
- rozwój twórczy w zakresie różnorodnych technik i sposobów wykonania wizualizacji,
- rozwijanie umiejętności komponowania różnych elementów na płaszczyźnie.
III Temat konkursu: „Mój własny Picture Dictionary
Uczniowie wykonują słowniczek obrazkowy dowolną metodą plastyczną. Słowniczek może być ułożony alfabetycznie lub tematycznie. Każde słówko powinno posiadać
liczbę mnogą. Słowniczki muszą mieć spis treści z numerami stron, na których można odnaleźć poszukiwane słówko lub pojęcie.
IV Zasady uczestnictwa:
W konkursie mogą wziąć udział uczniowie szkoły podstawowej w dwóch grupach wiekowych:
a) klasy I-II
b) klasy IV-VI
Prace należy oddać organizatorom konkursu do 18 marca 2016 roku. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się pod koniec marca 2016 roku, a najlepsze prace zostaną nagrodzone.
V Zasady oceniania prac:
Ocenie podlegać będą:
a) z zakresu nauki o języku
Kryteria oceniania
|
Ilość punktów możliwych do uzyskania |
Maksymalna ilość punktów |
1. Poprawność językowa
|
1-5 |
5 |
2. Poprawność gramatyczna |
1-5 |
5 |
3. Przejrzystość oraz łatwość w odnalezieniu hasła |
1-5 |
5 |
4. Zasób słownictwa
|
1-5 |
5 |
W sumie
|
20 |
b) z zakresu sztuki
Kryteria oceniania
|
Ilość punktów możliwych do uzyskania |
Maksymalna ilość punktów |
1. Oryginalność wykonania |
1-5 |
5 |
2. Estetyka i przejrzystość prac. |
1-5 |
5 |
3. Ciekawy dobór barw
|
1-5 |
5 |
4. Dobór techniki
|
1-5 |
5 |
W sumie
|
20 |
VI W skład komisji oceniającej wejdą:
Jury powołane przez organizatorów dokona oceny prac biorąc pod uwagę kryteria oceniania.
LAUREATAMI KONKURSU ZOSTALI:
KACPER JÓZEFIAK klasa II
MARCEL SZKUDLAREK klasa III